![Το ηλεκτρο-δωμάτιο: Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για το μάθημα τηςΦυσικής Ε' τάξης Δημοτικού by Πανεπιστήμιο Αθηνών - Issuu Το ηλεκτρο-δωμάτιο: Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για το μάθημα τηςΦυσικής Ε' τάξης Δημοτικού by Πανεπιστήμιο Αθηνών - Issuu](https://image.isu.pub/120713082540-480f4e133bf1407f8d27fd3b3a115a27/jpg/page_1_thumb_large.jpg)
Το ηλεκτρο-δωμάτιο: Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για το μάθημα τηςΦυσικής Ε' τάξης Δημοτικού by Πανεπιστήμιο Αθηνών - Issuu
![Ιδέες και οδηγίες για μάθηση βασισμένη στα σχέδια εργασίας (Project – Based Learning). – ΙΔΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ιδέες και οδηγίες για μάθηση βασισμένη στα σχέδια εργασίας (Project – Based Learning). – ΙΔΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ](https://ideesekpaidefsis.files.wordpress.com/2013/05/project-based-learning.jpg)
Ιδέες και οδηγίες για μάθηση βασισμένη στα σχέδια εργασίας (Project – Based Learning). – ΙΔΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ανάπτυξη ικανοτήτων επιχειρηματολογίας σε πλαίσιο διαλόγου κατά το συνεργατικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη διαθεματικών ψηφιακών παιχνιδιών
![Δημιουργία ψηφιακού παιχνιδιού για τη διδασκαλία εννοιών πληροφορικής σε μαθητές Δ' δημοτικού by Πανεπιστήμιο Αθηνών - Issuu Δημιουργία ψηφιακού παιχνιδιού για τη διδασκαλία εννοιών πληροφορικής σε μαθητές Δ' δημοτικού by Πανεπιστήμιο Αθηνών - Issuu](https://image.isu.pub/120326133743-8c709229820e4b519500225254166677/jpg/page_1_thumb_large.jpg)
Δημιουργία ψηφιακού παιχνιδιού για τη διδασκαλία εννοιών πληροφορικής σε μαθητές Δ' δημοτικού by Πανεπιστήμιο Αθηνών - Issuu
![PDF) Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα PDF) Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα](https://i1.rgstatic.net/publication/322442032_Psephiaka_ekpaideutika_paichnidia_mathematika_kai_mathetes_tou_demotikou_Apotelesmata_apo_pilotiko_programma/links/5a58ea84aca2727d6081542b/largepreview.png)
PDF) Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα
![Η τεχνολογία στην εκπαίδευση – Με τις νέες αυτές προσεγγίσεις προσπαθούμε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον και την επιθυμία για μάθηση, καλλιεργώντας ικανότητες του 21ου αιώνα… Η τεχνολογία στην εκπαίδευση – Με τις νέες αυτές προσεγγίσεις προσπαθούμε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον και την επιθυμία για μάθηση, καλλιεργώντας ικανότητες του 21ου αιώνα…](https://i.ytimg.com/vi/pLtoOJo7luo/maxresdefault.jpg)
Η τεχνολογία στην εκπαίδευση – Με τις νέες αυτές προσεγγίσεις προσπαθούμε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον και την επιθυμία για μάθηση, καλλιεργώντας ικανότητες του 21ου αιώνα…
![Μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών. Ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου σχεδιασμού, βασισμένου στη Θεωρία της Βιωματικής Μάθησης και σε θεωρίες απόκτησης κινήτρων. Μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών. Ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου σχεδιασμού, βασισμένου στη Θεωρία της Βιωματικής Μάθησης και σε θεωρίες απόκτησης κινήτρων.](https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/bitstream/handle/11400/202/Nikolias-Bletsas_19061.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών. Ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου σχεδιασμού, βασισμένου στη Θεωρία της Βιωματικής Μάθησης και σε θεωρίες απόκτησης κινήτρων.
![Συμμετοχικός σχεδιασμός εκπαιδευτικής εφαρμογής για φορητές συσκευές|Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC] Συμμετοχικός σχεδιασμός εκπαιδευτικής εφαρμογής για φορητές συσκευές|Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]](https://ejournals.epublishing.ekt.gr/public/journals/53/cover_issue_1559_en_US.jpg)
Συμμετοχικός σχεδιασμός εκπαιδευτικής εφαρμογής για φορητές συσκευές|Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]
![Θεατρικές Τεχνικές στην Εκπαιδευτική Διαδικασία με την αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων. Το παράδειγμα της Ψηφιακής Αφήγησης | Theodore Grammatas | θέατρο και Παιδεία Θεατρικές Τεχνικές στην Εκπαιδευτική Διαδικασία με την αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων. Το παράδειγμα της Ψηφιακής Αφήγησης | Theodore Grammatas | θέατρο και Παιδεία](https://i2.wp.com/theodoregrammatas.com/wp-content/uploads/2020/04/DS_Banner_1440x432.jpg?resize=711%2C460&ssl=1)