![PDF) H «Θεωρία των Τριών Αναγκών»: Η στάση γυναικών εκπαιδευτικών στην ικανοποίηση των τριών αναγκών και οι δυνατότητες υποκίνησής τους στην εκπαίδευση PDF) H «Θεωρία των Τριών Αναγκών»: Η στάση γυναικών εκπαιδευτικών στην ικανοποίηση των τριών αναγκών και οι δυνατότητες υποκίνησής τους στην εκπαίδευση](https://i1.rgstatic.net/publication/340023717_H_Theoria_ton_Trion_Anankon_E_stase_gynaikon_ekpaideutikon_sten_ikanopoiese_ton_trion_anankon_kai_oi_dynatotetes_ypokineses_tous_sten_ekpaideuse/links/5e7348af299bf1571848cd0c/largepreview.png)
PDF) H «Θεωρία των Τριών Αναγκών»: Η στάση γυναικών εκπαιδευτικών στην ικανοποίηση των τριών αναγκών και οι δυνατότητες υποκίνησής τους στην εκπαίδευση
![PDF) The development of cognitive and metacognitive aspects of the attention system in school-aged children PDF) The development of cognitive and metacognitive aspects of the attention system in school-aged children](https://i1.rgstatic.net/publication/312987883_The_development_of_cognitive_and_metacognitive_aspects_of_the_attention_system_in_school-aged_children/links/588bc7f092851cef13600d43/largepreview.png)
PDF) The development of cognitive and metacognitive aspects of the attention system in school-aged children
![PDF) Επιμόρφωση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας στα πλαίσια της Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ) και της Οικονομικής Ανάπτυξης PDF) Επιμόρφωση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας στα πλαίσια της Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ) και της Οικονομικής Ανάπτυξης](https://i1.rgstatic.net/publication/304575125_Epimorphose_Anthropinou_Dynamikou_apo_to_Oikonomiko_Epimeleterio_Elladas_sta_plaisia_tes_Dia_Biou_Matheses_DBM_kai_tes_Oikonomikes_Anaptyxes/links/57db189c08aeea195932addb/largepreview.png)