Αποτίμηση της συμβολής των θεατρικών συμβάσεων στο μάθημα της ιστορίας, μέσω της εφαρμογής ενός σχεδίου έρευνας δράσης
![Το θέατρο για παιδιά και νέους ως μέσο διαπολιτισμικής αγωγής: η περίπτωση του 'Πεταλουδόσαυρου' | Theodore Grammatas | θέατρο και Παιδεία Το θέατρο για παιδιά και νέους ως μέσο διαπολιτισμικής αγωγής: η περίπτωση του 'Πεταλουδόσαυρου' | Theodore Grammatas | θέατρο και Παιδεία](https://i0.wp.com/theodoregrammatas.com/wp-content/uploads/2015/11/1-281.jpg?resize=640%2C425&ssl=1)
Το θέατρο για παιδιά και νέους ως μέσο διαπολιτισμικής αγωγής: η περίπτωση του 'Πεταλουδόσαυρου' | Theodore Grammatas | θέατρο και Παιδεία
Η θεατρική αγωγή (το θεατρικό παιχνίδι) ως μέσο ενίσχυσης της αυτοαντίληψης και της αυτοεκτίμησης ατόμων τυπικής ανάπτυξης και ατόμων με ειδικές ανάγκες
Το Πολύτεχνο - 🎭ΗΜΕΡΙΔΑ: ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Les activités théâtrales autant qu'outil de renforcement de l'apprentissage du français langue étrangère. 📅ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 💎ΚΟΣΤΟΣ:
Η θεατρική αγωγή (το θεατρικό παιχνίδι) ως μέσο ενίσχυσης της αυτοαντίληψης και της αυτοεκτίμησης ατόμων τυπικής ανάπτυξης και ατόμων με ειδικές ανάγκες
![Το Θεατρικό Παιχνίδι Διάσταση της αγωγής μέσα από το Θέατρο | Theodore Grammatas | θέατρο και Παιδεία Το Θεατρικό Παιχνίδι Διάσταση της αγωγής μέσα από το Θέατρο | Theodore Grammatas | θέατρο και Παιδεία](https://i2.wp.com/theodoregrammatas.com/wp-content/uploads/2015/10/345-ok.jpg?resize=385%2C300&ssl=1)