![ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Apothesis - Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Apothesis - Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο](https://apothesis.eap.gr/media/426/106/168/418/th_76611_0_big.jpg)
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ | Apothesis - Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
![ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ :: Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας :: Τα ελληνικά για ξενόγλωσσα παιδιά 8-12 χρόνων. Βιβλίο του μαθητή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ :: Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας :: Τα ελληνικά για ξενόγλωσσα παιδιά 8-12 χρόνων. Βιβλίο του μαθητή](https://www.eshop.ins-auth.gr/images/thumbnails/450/740/detailed/0/tmp_bvmDMy.jpg)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ :: Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας :: Τα ελληνικά για ξενόγλωσσα παιδιά 8-12 χρόνων. Βιβλίο του μαθητή
![PDF) «Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ: Πορίσματα έρευνας» | Sissy Telega - Academia.edu PDF) «Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ: Πορίσματα έρευνας» | Sissy Telega - Academia.edu](https://0.academia-photos.com/attachment_thumbnails/56329986/mini_magick20181219-22118-wplz8f.png?1545283107)
PDF) «Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ: Πορίσματα έρευνας» | Sissy Telega - Academia.edu
![Διαδικτυακή Διημερίδα με τίτλο: “Σύγχρονες πρακτικές στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας” Διαδικτυακή Διημερίδα με τίτλο: “Σύγχρονες πρακτικές στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας”](https://conference.mysch.gr/2022/wp-content/uploads/2022/01/%CE%91%CF%86%CE%B9%CC%81%CF%83%CE%B1-724x1024.jpeg)
Διαδικτυακή Διημερίδα με τίτλο: “Σύγχρονες πρακτικές στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας”
Η ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ - Βιβλιοπωλεία Εκδόσεις Μαλλιάρης Παιδεία, 978-960-8342-86-6, , 978-960-8342-86-6
![Σύγχρονες Πρακτικές στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Ξένης Γλώσσας - Πανεπιστημιακό Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας Δυτικής Μακεδονίας Σύγχρονες Πρακτικές στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Ξένης Γλώσσας - Πανεπιστημιακό Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας Δυτικής Μακεδονίας](https://ucri.uowm.gr/wp-content/uploads/2023/03/%CE%A3%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%A0%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%94%CE%B9%CE%B4-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%93%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1%CF%82_Page_001-scaled.jpg)
Σύγχρονες Πρακτικές στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Ξένης Γλώσσας - Πανεπιστημιακό Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας Δυτικής Μακεδονίας
![Η διδασκαλία της εικαστικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) | PDF Η διδασκαλία της εικαστικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) | PDF](https://image.slidesharecdn.com/51-87-1-pb1-130421023420-phpapp01/85/-2-320.jpg?cb=1668661159)
Η διδασκαλία της εικαστικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) | PDF
![Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας: Θεωρία και Πράξη | Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας: Θεωρία και Πράξη | Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Αιγαίου](https://e-epimorfosi.aegean.gr/wp-content/uploads/didaskalia-tis-ellinikis-os-defteris-xenis-glossas-theoria-kai-praxi.png)