![PDF) Η Αξιολόγηση της Παραγοντικής Δομής και των Ψυχομετρικών Χαρακτηριστικών του Penn State Worry Questionnaire (PSWQ) στον Ελληνικό Πληθυσμό PDF) Η Αξιολόγηση της Παραγοντικής Δομής και των Ψυχομετρικών Χαρακτηριστικών του Penn State Worry Questionnaire (PSWQ) στον Ελληνικό Πληθυσμό](https://i1.rgstatic.net/publication/348877634_E_Axiologese_tes_Paragontikes_Domes_kai_ton_Psychometrikon_Charakteristikon_tou_Penn_State_Worry_Questionnaire_PSWQ_ston_Elleniko_Plethysmo/links/6014b915299bf1b33e350f3c/largepreview.png)
PDF) Η Αξιολόγηση της Παραγοντικής Δομής και των Ψυχομετρικών Χαρακτηριστικών του Penn State Worry Questionnaire (PSWQ) στον Ελληνικό Πληθυσμό
![PDF) Development of the Greek version of the Spiritual Intelligence Self-Report Inventory-24 (KAPN): Factor structure and validation. | Anna Polemikou, Ph.D. - Academia.edu PDF) Development of the Greek version of the Spiritual Intelligence Self-Report Inventory-24 (KAPN): Factor structure and validation. | Anna Polemikou, Ph.D. - Academia.edu](https://0.academia-photos.com/attachment_thumbnails/63258574/mini_magick20200510-1498-hcfyhe.png?1589104371)
PDF) Development of the Greek version of the Spiritual Intelligence Self-Report Inventory-24 (KAPN): Factor structure and validation. | Anna Polemikou, Ph.D. - Academia.edu
![PDF) Κατασκευή, ανάπτυξη και ψυχομετρική αξιολόγηση κλίμακας για την εκτίμηση της αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της ανάγνωσης PDF) Κατασκευή, ανάπτυξη και ψυχομετρική αξιολόγηση κλίμακας για την εκτίμηση της αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της ανάγνωσης](https://i1.rgstatic.net/publication/327753884_Kataskeue_anaptyxe_kai_psychometrike_axiologese_klimakas_gia_ten_ektimese_tes_autoapotelesmatikotetas_ton_ekpaideutikon_ste_didaskalia_tes_anagnoses/links/5e10e7ba4585159aa4b2ab31/largepreview.png)
PDF) Κατασκευή, ανάπτυξη και ψυχομετρική αξιολόγηση κλίμακας για την εκτίμηση της αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της ανάγνωσης
![Ειδική Αγωγή - Μαθησιακές Δυσκολίες: Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και το σχεδιασμό παρεμβάσεων 2019 - Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔIBIM) Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Ειδική Αγωγή - Μαθησιακές Δυσκολίες: Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και το σχεδιασμό παρεμβάσεων 2019 - Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔIBIM) Πανεπιστημίου Θεσσαλίας](https://learning.uth.gr/wp-content/uploads/2016/07/School_Kid.jpg)
Ειδική Αγωγή - Μαθησιακές Δυσκολίες: Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και το σχεδιασμό παρεμβάσεων 2019 - Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔIBIM) Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
![PPT - ΓΟΥΡΟΥΝΤΗ ΚΛΑΙΡΗ, PhD ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ PowerPoint Presentation - ID:4276245 PPT - ΓΟΥΡΟΥΝΤΗ ΚΛΑΙΡΗ, PhD ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ PowerPoint Presentation - ID:4276245](https://cdn2.slideserve.com/4276245/slide1-n.jpg)
PPT - ΓΟΥΡΟΥΝΤΗ ΚΛΑΙΡΗ, PhD ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ PowerPoint Presentation - ID:4276245
![PDF) Ανάπτυξη και ψυχομετρική επικύρωση κλίμακας αυτοαναφοράς στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης για δίγλωσσους μαθητές PDF) Ανάπτυξη και ψυχομετρική επικύρωση κλίμακας αυτοαναφοράς στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης για δίγλωσσους μαθητές](https://i1.rgstatic.net/publication/337103953_Anaptyxe_kai_psychometrike_epikyrose_klimakas_autoanaphoras_strategikon_anagnostikes_katanoeses_gia_diglossous_mathetes/links/5dd2707aa6fdcc7e138a8a6c/largepreview.png)
PDF) Ανάπτυξη και ψυχομετρική επικύρωση κλίμακας αυτοαναφοράς στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης για δίγλωσσους μαθητές
![No-man land Art Voices: A quasi-experimental pilot study on the effects of art therapy on psychotic patients of a Psychiatric Day Hospital in Greece - ScienceDirect No-man land Art Voices: A quasi-experimental pilot study on the effects of art therapy on psychotic patients of a Psychiatric Day Hospital in Greece - ScienceDirect](https://ars.els-cdn.com/content/image/1-s2.0-S0197455623001004-gr2.jpg)
No-man land Art Voices: A quasi-experimental pilot study on the effects of art therapy on psychotic patients of a Psychiatric Day Hospital in Greece - ScienceDirect
![Εξειδίκευση στην αξιολόγηση με σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία: Detroit & ΛαΤω - Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔIBIM) Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Εξειδίκευση στην αξιολόγηση με σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία: Detroit & ΛαΤω - Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔIBIM) Πανεπιστημίου Θεσσαλίας](https://learning.uth.gr/wp-content/uploads/2023/10/1600x600_psychometrics_2023-2024.jpg.jpg)
Εξειδίκευση στην αξιολόγηση με σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία: Detroit & ΛαΤω - Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔIBIM) Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
![PDF) Ελληνική προσαρμογή και ψυχομετρική επικύρωση της κλίμακας Jr. MAI για την εκτίμηση των μεταγνωστικών στρατηγικών μάθησης σε έφηβους μαθητές με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες PDF) Ελληνική προσαρμογή και ψυχομετρική επικύρωση της κλίμακας Jr. MAI για την εκτίμηση των μεταγνωστικών στρατηγικών μάθησης σε έφηβους μαθητές με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες](https://i1.rgstatic.net/publication/344284879_Ellenike_prosarmoge_kai_psychometrike_epikyrose_tes_klimakas_Jr_MAI_gia_ten_ektimese_ton_metagnostikon_strategikon_matheses_se_ephebous_mathetes_me_kai_choris_eidikes_mathesiakes_dyskolies/links/5f635a6aa6fdcc008627490c/largepreview.png)